کیم جونگ اون: آزمایش موشکی اخیر ما، هدیه‌ای به آمریکایی‌ها در سالروز استقلال کشورشان بود

رهبر کره شمالی در اظهاراتی در حالی که به شدت می‌خندید، آزمایش روز گذشته موشک بالستیک پیونگ‌یانگ را هدیه‌ای به آمریکایی‌ها در روز استقلال کشورشان دانست.

کیم جونگ اون: آزمایش موشکی اخیر ما، هدیه‌ای به آمریکایی‌ها در سالروز استقلال کشورشان بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز چهارشنبه به نقل از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، اعلام کرد آزمایش موفقیت‌آمیز و بی‌سابقه موشک بالستیک قاره پیمای این کشور در روز سه شنبه «هدیه‌ای به حرامزادگان آمریکایی» در روز استقلال کشورشان است.

این خبرگزاری اعلام کرد کیم جونگ اون پس از نظارت شخصی بر عملیات شلیک موشک قاره پیمای کره شمالی گفت: «حرامزادگان آمریکایی از این هدیه که در سالگرد چهارم ژوئن ارسال شد خیلی خوشحال نخواهند شد».

خبرگزاری رسمی کره شمالی افزود رهبر کره شمالی پس از این سخنان در حالی که با صدای بلند می‌خندید اضافه کرد: «ما باید هرچند وقت یکبار برای آنان هدایایی بفرستیم تا به آن‌ها کمک کنیم بر کسل بودن خود غلبه کنند».

لازم به ذکر است کره شمالی روز سه‌شنبه یک موشک بالستیک قاره پیما را با موفقیت آزمایش کرد که برخی کار‌شناسان معتقدند می‌تواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد.

 در همین حال، وزیر دفاع کره جنوبی روز چهارشنبه گفت احتمال می‌دهد کره شمالی پس از آزمایش اخیر موشک قاره پیما، ششمین آزمایش هسته‌ای خود را نیز انجام دهد.

انتهای پیام/

رهبر کره شمالی: آزمایش موشکی اخیر ما، «هدیه‌ای به حرامزادگان آمریکایی» بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید شفایی
۲۰:۲۲ ۱۴ تير ۱۳۹۶
واقعا رهبر کره شمالی با این کار تو دهنی محکمی به ترامپ زد
آمریکا همان شیطان بزرک است
دم کره شمالی گرم
-
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۴ تير ۱۳۹۶
کیم خوشحالم کردی خدا خوشحالت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۴ تير ۱۳۹۶
عجب سخنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۴ تير ۱۳۹۶
دمت گرم
-
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ تير ۱۳۹۶
دمت گرم حرف دلمو زدی حرومزاده
Germany
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ تير ۱۳۹۶
زد تو غرور امریکا
آخرین اخبار