رشت؛

راهیابی طرح کاریکاتوریست فومنی به مسابقه بین المللی کاریکاتور ترامپیسم

کاریکاتور بهرنگ جدی کاریکاتوریست فومنی به مرحله نهائی مسابقه بین المللی کاریکاتور ترامپیسم راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در فروردین ماه امسال اقدام به مسابقه کارتون و کاریکاتور بین الملی ترامپیسم با موضوعات ترامپ و نژاد پرستی (ایران هراسی و اسلام ستیزی)، ترامپ و مهاجرین ،ترامپ و دیوارکشی ترامپ و مخالفت با رسانه ها،ترامپ و تحقیر زنان ، ترامپ و توییت کرد.


وی افزود : هنرمندان از ۷۵ کشور دنیا در این مسابقه شرکت داشتند و مجموعاً بیش از هزار و ۶۰۰ اثر برای دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود : نمایشگاه «ترامپیسم» ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری در تهران افتتاح خواهد شد و پس از آن نمایشگاه تا تاریخ ۲۰ تیر ماه دایر خواهد بود.


یوسف نیک انجام تصریح کرد : در این نمایشگاه بنا به گفته مسئولان آن سعی شده است چهره واقعی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به مخاطبان نشان داده شده و از موضع جنگ طلبانه، کاسبکارانه، نژادپرستانه و غیر انسانی اش پرده برداشته شود.

 

انتهای پیام/م.ع

راهیابی طرح کاریکاتوریست فومنی به مرحله نهائی مسابقه بین المللی  ترامپیسم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.