سنندج؛

فعالیت 4 هزار و 500 ژیمناستیک‌کار در کردستانی

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از فعالیت بیش از ٤ هزار و ٥٠٠ نفر ورزشکار بیمه شده دارد که باید این رقم در سال‌جاری با ریاست هیأت جدید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد،گفت: یکی از رشته های مهمی که در استان فعالیت دارد، رشته ژیمناستیک است.

 به گفته جولایی، رشته ژیمناستیک در رده‌های پایین، نونهالان و نوجوانان هیأت به خوبی عمل کرده است و امیدواریم در سایر رده‌ها نیز موفقیت‌هایی حاصل شود.

 به گفته وی، امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز خانه ژیمناستیک احداث شود و قطعا پس از اتمام پروژه‌های نیمه تمام جاری، نسبت به احداث خانه برای رشته‌های تخصصی استان مانند ژیمناستیک و دومیدانی اقدام خواهد شد.

 جولایی با اشاره به ورزشکاران سازمان یافته در رشته ژیمناستیک، افزود: این هیأت در سال گذشته بیش از ٤ هزار و ٥٠٠ نفر ورزشکار بیمه شده دارد که باید این رقم در سال‌جاری با ریاست هیأت جدید افزایش یابد.

انتهای پیام/ م ح 

 

 

به گفته وی، رئیس هیأت ژیمناستیک انتخاب شده باید نگاهی استانی به این رشته داشته ‌باشد و اگر با این دید نگاه شود قطعا سایر شهرستان‌ها نیز به رقابت با کشور می‌پردازند و این یک پیشرفت برای استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.