سنندج؛

برگزاری 55 برنامه متنوع ورزشی در قالب جام رمضان

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ایی دستگاه ورزش و جوانان کردستان از برگزاری انتخابات هیأت ژیمناستیک کردستان در اواخر ماه جاری خبر داد و گفت: هم اکنون در سطح استان ۵۵ برنامه متنوع ورزشی با عنوان «جام رمضان» در حال برگزاری است.

علی فتح‌الله‌زادهمعاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ایی دستگاه ورزش و جوانان کردستاندر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌های تابعه سطح استان ۵۵ برنامه متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی با عنوان «جام رمضان» در حال برگزاری است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ایی دستگاه ورزش و جوانان کردستان افزود: این برنامه‌ها برای رفاه حال ورزشکاران بعد از افطار برگزار می ‌شود و شرکت کنندگان بصورت منظم در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

به گفته فتح الله زاده، شهرستان سنندج طی چند روز آینده میزبان رقابت‌های رشته‌های کونگ فو، تکواندو، بسکتبال، کاراته، بوکس، فوتسال، دارت بانوان و آقایان با عنوان «جام رمضان» خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری انتخابات هیأت ژیمناستیک استان کردستان در اواخر خردادماه سال جاری خبر داد وگفت: با اتمام دوره 4 سال هیأت ژیمناستیک کردستان انتخابات آن در روز 31 خردادماه رأس ساعت 9 صبح با شرکت 3 کاندید در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.