یاسوج؛

برگزاری مسابقات کشوری تیراندازی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش برای گرفتن میزبانی مسابقات کشوری تیراندازی در مرکز یا دیگر شهرستان‌های استان تاکید کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید محمدتقی علوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رشته تیراندازی از رشته‌های مهم و توصیه شده در دین مبین اسلام است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیراندازی در کنار سوارکاری و شنا مورد تاکید و سفارش دین و ائمه (ع) آمده است، گفت: سفارش ائمه اطهار (ع) به توسعه، ترویج و آموزش این رشته ورزشی به فرزندان نشاندهنده اهمیت آن که گذشته تا به امروز است.

وی با بیان اینکه تیراندازی امکانات کم و ناچیزی برای توسعه آن در استان دارد، گفت: رئیس و اعضای این هیات باید تعامل و ارتباط مداوم و مستمری با اداره کل، فدراسیون تیراندازی و دیگر دستگاه‌ها داشته باشند تا بتوانند کمک و تجهیزاتی برای هیات خود تهیه و مورد حمایت قرار گیرند.

این مسوول این رشته ورزشی را یکی از رشته‌های مهم و حائز اهمیت در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: باید اقدامات لازم برای شکوفایی استعدادهای برتر در این رشته صورت گیرد.

علوی با تاکید بر تبیین اثرگذاری این رشته ورزشی برای مردم به خصوص نسل جوان، خاطرنشان کرد: هدفگذاری و برنامه‌ریزی مطلوب می‌تواند در توسعه این رشته ورزشی موثر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود استعداد تیراندازی در میان مردم این استان (به دلیل بافت عشایری آن)، توسعه رشته تیراندازی را از همراه با موفقیت دانست و بر فرهنگ‌سازی و همگانی کردن این رشته ورزشی در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ورزش تیراندازی در حال حال حاضر در مرکز استان فعالیت دارد، گفت: باید تلاش کرده و شرایط را برای راه‌اندازی این رشته ورزشی در دیگر شهرستان‌های استان فراهم کنیم.

این مسوول بر تلاش برای گرفتن میزبانی مسابقات کشوری این رشته ورزشی در مرکز یا دیگر شهرستان‌های استان تاکید کرد و یادآور شد: رئیس و اعضای این هیات باید این موضوع را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود طی این چهار سال مورد نظر قرار داده و تا یکی دو سال آینده آنرا عملی کنند.

علوی توسعه زیرشاخه‌های این رشته ورزشی مانند تفنگ بادی، تپانچه و اهداف پروازی را از دیگر برنامه‌های مهم هیات تیراندازی استان عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش و اقدامات لازم برای توسعه این رشته‌ها انجام شود.

انتهای پیام/غ

کهگیلویه وبویراحمد میزبان مسابقات تیر اندازی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.