ساری،

بهره مندی بیش از ۲ هزار مددجو از خدمات مشاوره‌ ای

۲ هزار و ۷۶۶ مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از خدمات مشاوره‌ ای بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ناصر اسکندری معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: ۲ هزار و ۷۶۶ مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در سه ماه نخست امسال از خدمات مشاوره‌ ای بهره‌ مند شدند.

وی افزود: هزار و ۸۶۳ نفر از مددجویان در مناطق شهری و ۹۰۳ نفر از مددجویان ساکن در روستا‌های مازندران در این مدت از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شدند.

اسکندری با بیان اینکه هدف از ارایه این خدمات، کاهش آسیب‌ های اجتماعی و سعی در بهبود سلامت روانی مددجویان است، گفت: مشاوران این نهاد با توجه به بروز مشکلات متعدد درخانواده‌ های تحت حمایت در زمینه‌ های مختلف به صورت فردی و گروهی خدمات ارائه می‌کنند، که هزار و ۵۷۴ نفر از مددجویان در این مدت از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی بهره‌ مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه مشاوره‌های فردی در بخش‌های مشکلات خانوادگی، اختلال افسردگی، اضطراب، شغلی، اقتصادی و تحصیلی ارائه شد، افزود: ۵۱ درصد از این افراد بهبود یافته و ۴۶ درصد هم در حال گذراندن دوره‌ های درمانی هستند.

اسکندری با بیان اینکه هزار و ۱۹۲ نفر از مددجویان در این مدت از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی بهره‌ مند شدند، گفت: این مشاوره‌ ها با هدف پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی برای گروه هدف شامل، زنان مطلقه، فوت و زندانی سرپرست، همسر از کار افتاده، همسران جوان، دانش آموزان، دانشحویان، جوانان در آستانه ازدواج، سالمندان برگزار شد.

انتهای پیام/ م

ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار