زنجان؛

40 مرکز آماده خریداری گندم در استان هستند

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 40 مرکز کار خریداری گندم از گندمکاران استان را بر عهده دارند گفت: در صورت نیاز این مراکز افزایش می یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت غله استان زنجان از چند ماه قبل اقدامات مربوط به خرید گندم را انجام داده گفت: از 10 روز گذشته کار خرید گندم از گندمکاران استان آغاز شده است.

منصوری با بیان اینکه تاکنون یکهزارو 40تن گندم در استان زنجان خریداری شده است افزود: کیفیت گندمهای خریداری شده مطلوب می باشد.

وی با اشاره به اینکه این میزان گندم خریداری شده مربوط به شهرستان های ابهر،طارم و زنجان بوده افزود: از امروز نیز خرید گندم از گندمکاران شهرستان خدابنده آغاز می شود.

این مقام مسئول گفت: تا پایان  امسال ظرفیت سیلوهایی استان  تا 250 هزار تن  افزایش می یابد.

منصوری اضافه کرد:کشاورزانی که محصول آن‌ها ۲ تا ۵ درصد سن زدگی دارد گندم خود را به سیلویی ولایت تحویل دهند

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی جهاد کشاورزی برای تولید 210 هزار تن گندم است، افزود: امسال قیمت تعیین شده برای خرید گندم یک هزار و 300 تومان است.

 

 

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مصرف سالیانه گندم در استان زنجان 100 هزار تن است، تصریح کرد: هر سال با احتساب این میزان مازاد گندم تولیدی استان  به استان‌های همجوار صادر می‌شود.

 

انتهای پیام/ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.