قزوین؛

طرح های نیمه تمام صنعتی در اولویت تکمیل

استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی بانکهاگفت :اولویت امسال استان تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی بر ضرورت کمک به واحد‌های صنعتی و تلاش برای رفع موانع تولید با هدف ایجاد اشتغال پایدار تاکید و اضافه کرد: بانک‌ها باید تمامی ساز و کار لازم را برای اعطاء تسهیلات به واحد‌های تولیدی نیمه تمام انجام دهند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و کار گروه اعطای تسهیلات خواست تا واحد‌های تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد را دعوت و ضمن حمایت همه جانبه از صاحبان صنایع، زمینه راه اندازی و تکمیل این واحد‌ها را فراهم کنند.

استاندار بر حمایت بانک‌ها از واحد‌های ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب تاکید کرد و گفت: پرونده‌های سامانه بهین یاب که در کار گروه مطرح می‌شود بانک‌ها باید در کمترین زمان ممکن آن‌ها را بررسی ودر صورت تایید، تسهیلات پرداخت کنند.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار هم در این جلسه گفت : ۲۴۸ طرح نیمه صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرقت فیزیکی در بخش صنعت و ۱۴۴ طرح نیمه تمام بالای ۶۰ درصد در بخش کشاورزی وجود دارد که با تکمیل این طرح‌ها زمینه اشتغال نه هزارو ۶۳۶ نفر فراهم می‌شود.

در این جلسه گفته شد: با آغاز دور جدید ثبت نام در سامانه بهینه یاب از ۲۸ خرداد امسال، ۱۴۵ واحد صنعتی در این سامانه برای در یافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار