قزوین؛

پرداخت تسهیلات به طرح های با پیشرفت بالا

استاندار قزوین گفت:: طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه شورای بانکهای استان افزود : واحدهایی هم کمتراز این میزان پیشرفت دارند با رسیدن به ۶۰ درصد پیشرفت ٬ از این تسهیلات بهره مند می شوند.

پرداخت تسهیلات به طرح های با پیشرفت بالا

استاندار قزوین همچنین گفت : از یک هزار و ۳۲۹ واحد تولیدی در استان٬ ۹۸ واحد تعطیل بودند که مجدد به عرصه تولید بازگشتند.

وی افزود : از این تعداد ۵۱ واحد در حوزه صنعتی و ۴۷ واحد در حوزه کشاورزی بود.

همتی خطاب به دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد : هیچ دستگاه دولتی حق ندارد بدون هماهنگی با استانداری با واحد های تولیدی برخورد کند.

معاون امور اقتصادی استاندار هم گفت: تاکنون ۶۸ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با دریافت تسهیلات رونق تولید تکمیل شده اند.
وی اضافه کرد: بانک سپه با پرداخت ۲۶۵ میلیارد تومان٬ بانک ملت با پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان و بانک تجارت با پرداخت ۱۹۹میلیارد تومان سه بانک برتر در پرداخت تسهیلات رونق تولید هستند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هم گفت: از ۸۲۴ واحد معرفی شده به بانکها توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ۷۰۶ واحد ۴۷۹ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

کامران لشگری ، از راستی آزمایی ۴۲۶ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در کارگروه نظارت استان خبر داد و اضافه کرد: کارگروه نظارت از ۷۰۶ واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید ۶۳۰ واحد را که بالغ بر ۸۰ درصد تسهیلات دریافت کرده اند راستی آزمایی کرده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: علاوه بر تسهیلات رونق تولید ۴۰۲ واحد تولیدی هم ٬ ۳۲۹ میلیارد تومان بصورت مستقیم از بانک های استان تسهیلات دریافت کرده اند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین٬ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم توجه به بخش گردشگری و معادن و استفاده از ظرفیت ها و بهره مندی از این بخش ها را مهم دانست و گفت: توجه به این دو بخش می تواند اشتغالزایی داخلی را افزایش دهد و باید در الویت کار مسئولان قرار گیرد.

بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: پساب شهرک های صنعتی به یک زنگ خطر تبدیل شده است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار