ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انفجار یا ترکیدگی لوله گاز رخ نداده است/ خیابان میرزای شیرازی باز شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: انفجار یا ترکیدگی لوله گاز بر اثر عملکرد ناگهانی سوپاپ اطمینان گاز در خیابان میرزای شیرازی رخ نداده است.

انفجار یا ترکیدگی لوله گاز رخ نداده است/ خیابان میرزای شیرازی باز شدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌َنشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه نشت گاز در خیابان میرزای شیرازی اظهار داشت: حادثه نشت گاز در ساعت 10 و 37 دقیقه صبح امروز در خیابان میرزای شیرازی اتفاق افتاد که یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه یکی از اتاقک‌های تحلیل فشار گاز بود که به دلیل نامشخصی یکی از سوپات‌ها در این اتاقک دچار نشتی می‌شود.

ملکی گفت: نیروهای آتش‌نشانی با کمک پلیس راهور راه‌های منتهی به محل حادثه را مسدود و چند ساختمان را که احتمال وارد شدن گاز به آنجا می‌رفت را خالی کردند.

وی در ادامه افزود: نیروهای اداره گاز با حضور در محل حادثه شیرهای گاز اطراف را بسته و با کمک نیروهای آتش‌نشانی نسبت به رفع نقص سوپاپ اطمینان فعال شده اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: این حادثه بدون هیچ آتش‌سوزی و مصدومی پایان یافت و تمام راه‌های منتهی به محل حادثه بازگشایی شده است.

انتهای پیام/

عملکرد ناگهانی سوپاپ اطمینان گاز در خیابان میرزای شیرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار