صادق نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز دوره های آموزشی رباتیک از مهرماه سال جاری برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

رئیس اداره انجمن های علمی دانشگاه امیرکبیر از برگزاری دورهای آموزشی رباتیک میان دانشجویان این دانشگاه از مهرماه سال جاری خبر داد.

آغاز دوره های آموزشی رباتیک از مهرماه سال جاری برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیرسروش صادق نژاد رئیس اداره انجمن های علمی دانشگاه امیر کبیر در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: این دوره آموزشی همه ساله به صورت مدون با برنامه ریزی ۴ ساله برای تابستان و در طول سال در سطوح گوناگون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ما درصدد هستیم تا با بهره‏ گیری از پتانسیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با در نظر گرفتن الگوی دانشگاه نسل سوم به دنبال تربیت نسلی باشیم که در آینده‏ کارآفرین و محرک اصلی اقتصاد دانش ‏بنیان کشور باشند تا از این طریق با انتقال تجربه موفق چندین ساله دانشگاه در این حوزه به نقش‏ آفرینی در کشور بپردازند.

صادق نژاد افزود: از مهرماه هم برای دوره های دانشجویی برنامه ریزی کرده ایم تا این طرح برای دانشجویان برگزار شود.

رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: در واقع هدف ما به دنبال ایجاد نگرشی جدید و نوین در آموزش رباتیک و هوش مصنوعی است تا با استفاده از مجرب‏‌ترین اساتید و به روزترین روش‎‏های نوین آموزشی به دنبال انتقال انگیزه و شور و نشاط به نسل جوان کشور از سنین پایه و پایین تر باشیم.
رئیس اداره انجمن های علمی دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: خوشبختانه این دانشگاه نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی در سطوح علمی به خصوص کارهای پژوهشی انجام داده است که امیدواریم بتوانیم این روش را ادامه دهیم.

صادق نژاد تصریح کرد: در حال حاضر هم اقدامات پژوهشی گوناگونی با کشورهای مختلف در زمینه های علمی و پژوهشی داشته ایم که رتبه های مختلفی را در این زمینه کسب کرده ایم.

رئیس اداره انجمن های علمی دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: این دانشگاه تاکنون پروژه های مشترکی با کشورهای مختلف انجام داده و قرار است امسال هم دانشجویان دیگری به مسابقات رباتیک در سطح جهان اعزام شوند.

انتهای پیام/

رشد فراگیر دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در زمینه های علمی در سطح جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار