کرمانشاه؛

اغلب شناگران کرمانشاهی برای تیم‌های دیگر استانها مسابقه می‌‌دهند

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر اغلب شناگران کرمانشاهی برای تیم‌های دیگر استانهای کشور مسابقه می‌‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛پیمان جاویدان گفت: استان کرمانشاه استعدادهای بسیار خوبی در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو دارد، اما به دلیل مسائل و مشکلات عمدتا اقتصادی توان تیم داری در لیگ های مختلف را نداریم و همین عامل باعث شده اغلب شناگران کرمانشاهی برای دیگر استانهای کشور مسابقه دهند.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل ورزش استان و به تبع آن هیات شنا، عدم وجود اسپانسر قوی در استان است که بتواند در لیگ های مختلف کشوری تیم داری کند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه تاکید کرد: بدون شک اگر اسپانسر خوبی داشته باشیم، توان رقابت در هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو را در لیگ های مختلف کشوری داریم.

جاویدان تصریح کرد: در حال حاضر تنها مدال آور در عرصه جهانی در رشته شیرجه کشورمان شهنام نظرپور است که از شناگران مطرح همین استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود 150 نفر شناگر سازمان یافته حرفه ای دارد، گفت: تا زمانی که اسپانسر خوبی برای حمایت نداشته باشیم، نمی توانیم انتظار تحولی چشمگیر در رشته های مختلف ورزشی در سطح استان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.