کرمانشاه؛

جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان روانسر تشکیل جلسه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ چهار مرکز تخصصی فرهنگی، هنری و ورزشی و شش پایگاه درون مدرسه ای در شهرستان روانسر آماده پذیرش دانش آموزان برای غنی سازی اوقات فراغت در تعطیلات تابستان می باشد.

عثمان ویسی مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر در اولین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با اعلام این خبر افزود : پیش بینی می شود در تابستان امسال بیش از 800 دانش آموز جذب مراکز تابستانی و پایگاه های درون مدرسه ای آموزش و پرورش شوند.
ویسی با اشاره به این که کار ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در کلاس های تابستانی از 27 خرداد ماه جاری آغاز می شود افزود: فعالیت مراکز تخصصی فرهنگی، هنری و ورزشی و شش پایگاه درون مدرسه ای در شهر روانسر از دهم تیرماه آغاز می شود.
وی ادامه داد: برنامه های کانون های فرهنگی و مراکز ورزشی براساس نیازهای دانش آموزان و در رشته های قرآن، خوشنویسی، زبان های خارجی، نقاشی، موسیقی، فوتسال، والیبال و شنا انجام می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر از تشکیل مرکز تابستانی در شهر شاهو نیز خبرداد و گفت: با همکاری مدیران مدارس شهر شاهو پایگاه فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای در یکی از مدارس بخش شاهو ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار