افتخارى: استقلالی ها با خیال راحت منتظر لیگ هفدهم باشند

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: با توجه به یارگیری جدید و آماده بودن تیم، هواداران استقلال با خیالی راحت منتظر آغاز فصل جدید لیگ برتر باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سيدرضا افتخارى مديرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با سايت باشگاه استقلال ضمن تبريك عيد سعيد فطر به مردم ايران به ويژه هواداران آبی پوشان پايتخت گفت: خدا را شاكريم كه برنامه ريزی يكى دو ماهه اخير و حركت هدفمند و منطقی در فصل نقل و انتقالات جواب داد و هواداران بدون نگرانى مى توانند براى شروع فصل جديد ليگ برتر لحظه شمارى كنند.

وى افزود: از نظر من همه بازيكنان استقلال ستاره هستند و امسال ضمن حفظ بازيكنان مورد نظر سرمربى خوب تيم توانستيم تركيبى از جوانان آينده دار و ملى پوش در تيم هاى ملى جوانان و اميد و نيز بازيكنان با تجربه را به خدمت بگيريم و خوشحالم كه توانستم به وعده خود مبنى بر بستن تيمى قوى عمل كنم و خدا را شكر كه هم كادر فنى و هم هواداران از اين موضوع رضايت كامل دارند.

افتخارى با اشاره به اينكه براى فصل نقل و انتقالات برنامه ريزی حساب شده ای داشتيم گفت: با وجود اينكه برخى به نگرانى هايى در فصل نقل و انتقالات دامن مى زدند اما بدون جنجال و البته كاملا هدفمند و با برنامه عمل كرديم و امروز رضايت را در چهره هواداران واقعى و پيش كسوتان می بينيم.

مديرعامل استقلال همچنين به ادامه فعاليت در نقل و انتقالات اشاره كرد و گفت: فعاليت ما در اين زمينه در صورت نياز تيم ادامه پيدا خواهد كرد.

افتخارى با اشاره به توفيق در پرداخت ٨٠ درصد مطالبات فصل قبل بازيكنان و تسويه حساب با بازيكنان خارجى افزود: در آخرين اقدام با ساموئل نيز بطور كامل تسويه حساب كرديم و وكيل او نيز تاييديه دريافت آخرين قسط به مبلغ ١٣٧٤٠٠ دلار را به فيفا اعلام كرده است.

وى ادامه داد: خوشبختانه با معرفى و تكميل هيئت مديره استقلال اين انتظار مى رود تا برنامه ريزی جهت تامين منابع پايدار درآمدى علاوه بر اقداماتى كه تاكنون صورت گرفته انجام شود و حال كه يك فصل بدون به جاى گذاشتن بدهى را طی كرديم با كمك هيئت مديره بتوانيم ضمن پرداخت به موقع تعهدات اين فصل بازيكنان، وارد دوره اى شويم كه پرداخت مطالبات گذشته بازيكنان پيشين را آغاز كنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال به جلسه اخير خود با مديران بيمه ايران نيز اشاره و در پايان گفت: همانگونه كه پيش از اين گفته بودم در جهت ايجاد درآمدهاى پايدار براى باشگاه كه هيچ اتكايى به منابع دولت ندارد برنامه هايى در دست داريم و جلسه اخير در بيمه ايران نيز با هدف تكميل توافقات قبلی بود و به زودی در خصوص نحوه مشاركت هواداران در اين حوزه در جهت رفع نيازهای بيمه ای خود كه كمك حال باشگاه نيز باشد، اطلاع رسانى خواهم كرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۶
بگو خدا وکیلی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۶
خداوکیلی بیا استعفا بده برو
آخرین اخبار