ساری،

کشف ۱۷۰ میلیونی داروی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف دو هزار و ۴۵۰ عدد قرص و ۱۳۵۰ سی سی شربت قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش انواع دارو‌های غیر مجاز و قاچاق در یکی از عطاری‌های این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی متهم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از واحد صنفی این متهم ۲ هزارو ۴۵۰ عدد قرص و ۱۳۵۰ سی سی شربت قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.
سرهنگ شمس گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و کالا‌های قاچاق کشف شده تحویل شبکه بهداشت و سازمان اموال تملیکی شهرستان شد.
فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به این که کالا‌ها و دارو‌های قاچاق از استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را به سلامت افراد جامعه وارد کنند از شهروندان خواست ضمن پرهیز از استفاده این دارو‌ها در صورت مواجهه با افرادی که اقدام به تهیه وفروش کالا‌های غیر مجاز می‌کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار