ساری،

کشف 810 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق

810 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق در تنکابن کشف شد.

سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی قاچاق در یکی از بارچه های محلی این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق دو نفر از عاملان تهیه و توزیع کالای قاچاق را شناسایی و دستگیر کنند .

سرهنگ شمس گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری نماینده اداره بهداشت و اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان در بازرسی از محل نگهداری کالاهای قاچاق توسط این افراد 9 هزارو 519 قلم لوازم آرایش قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامی تنکابن ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 810 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی شهرستان تحویل شد .

سرهنگ شمس با بیان اینکه کالاهای قاچاق معمولا از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و خرید و فروش این اقلام نیز موجب افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی می شود، از شهروندان خواست: برای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.