یزد؛

حکومت اسلامی زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است دشمان نمی توانندحکومت کنند

امام جمعه هرات گفت: مبارزه با اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آنها هدفشان تسلط بر دنیا است و می خواهند بر دنیا حکومت کنند و حکومت اسلامی را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه هرات با اشاره به اینکه شرط پیروزی مردم ایران در انقلاب اسلامی ایستادگی، یاری خدواند و صبر و استقامت بوده است گفت: روز قدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین در مقابل صهیونیسم است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری در خطبه های نماز جمعه هرات افزود: نقش مردم در انقلاب اسلامی بی بدیل است و یکی از پایه های حکومت اسلامی، امت اسلامی است.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه  اظهار کرد: دشمن زمانی که عملیات تروریستی در کشور ما رخ می دهد ابراز خرسندی می کند اما زمانی که ایران به تروریسم ها حمله موشکی می کند و اقتدار خود را نشان می دهد عصبانی می شود.

خطیب جمعه هرات یادآور شد: تا زمانی که تقوا و پرهیزگاری رمز پیروزی ملت باشد هیچ ضرری از سوی دشمن به آنها وارد نخواهد شد.

جعفری تاکید کرد: حکومت اسلامی حکومتی است مبتنی بر وحی و قرآن و سیره نبوی و علوی و حکومتی است که در دنیا نظیر ندارد و این حکومت همچنین زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.

وی گفت: مبارزه با اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آنها هدفشان تسلط بر دنیا است و می خواهند بر دنیا حکومت کنند و حکومت اسلامی را از بین ببرند.

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار