یزد؛

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی مسجد ابوالفضل ع

مجتمع خدماتی رفاهی مسجد ابوالفضل ع در شهرستان خاتم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات گفت: امروز بیش از گذشته ذلت و خواری استکبار جهانی آشکارشده است.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات گفت: نظام اسلامی به برکت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری آن چنانبه راه خود ادامه می دهد که هرگونه امیدی از طرف دشمن به یاس تبدیل شده و نقشه ها ، تحریم های اقتصادی و سیاسی،  تهدید های نظامی و همه فتنه ها نقش بر آب شد واین جز الطاف خداوند تعالی نیست که مشمول حال نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: کسانی که راه امام را می شناختند فریب چهره سازی و نقشه های دشمن را نخوردند و در هیچ برهه خوش بین به آمریکا نبودند.

جعفری تصریح کرد: ایام الله دهه فجر در سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب را درحالی که شکست و ضعف و ناتوانی دشمن را می بینیم جشن می گیریم.

وی گفت: ملت ایران از تهدید ها هیچ ترسی ندارد و همچنان با استقامت و مستحکم ایستاده است و جبهه حق در سراسر عالم زیاد شده و افراد دشمنان روز به روز در حال کم شدن و ضعف هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع خدمات رفاهی احداث شده توسط اوقاف در آستانه سال جدید مورد استقبال قرار خواهد گرفت و عامل پیشرفت شهرستان هست.

حجت الاسلام زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مجتمع خدماتی رفاهی مسجد حضرت ابوالفضل با زیربنای 700 متر مربع با هزینه 8 میلیارد ریال شامل 4 باب مغازه و 2 سوئیت و 5 اتاق جهت رفاه عزیزانی که در این مسیر تردد دارند، احداث شده است.

وی با اشاره به این مطلب که این مجتمع خدماتی رفاهی با نذورات مردمی به این جا رسیده خاطرنشان کرد: انشالله با همراهی مسئولین این مجموعه ای که احداث شده خوب بهره برداری و محافظت شود. 

زارع زاده اظهار کرد: فضای شهرستان خاتم با وجود مسجد بین راهی حضرت ابوالفضل ع و همچنین مقبره سید عباس، بقعه محور بوده و فضایی وجود دارد که مورد توجه مردم هست.

وی افزود: انشالله با حمایت های خیرین و مسئولین در محل مقبره سید عباس ع بقعه و فضای آبرومندی احداث گردد که به قطب فرهنگی شهرستان تبدیل شود.

لازم به ذکر است: مجتمع خدماتی رفاهی مسجد بین راهی جاده هرات شهربابک افتتاح شد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار