یزد؛

بهره برداری از پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهرستان مهریز

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهرستان مهریز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ايثارگران در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزسی انقلاب اسلامی، استان یزد را استان حضرت آیت الله حائری(ره) موسس حوزه علمیه قم، حضرت آیت الله شهید صدوقی(ره) سومین شهید محراب و حضرت آیت الله سیدروح الله خاتمی(ره) معلم اخلاق دانست و گفت: در ایام الله دهه فجر در استان ها و شهرستان ها آنچه به نتیجه رسیده است افتتاح می شود و این تاکید و فرمودۀ مقام معظم رهبری است که اقدامات انجام شده توسط دولت به اطلاع مردم برسد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی با اشاره به گشایش های پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای و برجام، اظهار امیدواری کرد: روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتری در نظام و کشور باشیم.

وی با نام بردن از برخی شهدای انقلاب و مسئولانی که توسط دشمنان و منافقان به شهادت رسیدند، افزود: انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که از شهیدان به ارث برده ایم و باید این درخت را به خوبی حفاظت و به اصطلاح آبیاری کنیم و نگذاریم فرهنگ شهادت و ایثار فراموش شود.

نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور ادامه داد: اگر امروز در دنیا اقتدار داریم و به ثبات رسیده ایم به دلیل فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و فرهنگ عاشوراست که ما نیز برای حفظ آن رسالت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را حفظ کرده است از مسئولان کشور خواستار شد فرهنگ ایثار را حفظ کنند و در ترویج این فرهنگ در جامعه بکوشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان سخنان خود گفت: فردا روز 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و باید بدانید که حضور تک تک ما و شما در راهپیمائی 22 بهمن و در این زمان که مسائل منطقه ای و بین المللی حسّاسی حاکم است پاسخ محکمی به دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.


 استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهۀ فجر گفت: این پروژه با توجه به مشکلات و خطراتی که برای تردد مردم وجود داشت اجرا شد و به بهره برداری رسید.

سيدمحمد میرمحمدی با تقدیر از عوامل اجرایی این پروژه و نیز مسئولان حمایت کننده، بیان کرد: تشویق مسئولان روند کارها را افزایش می دهد و همراهی مردم نیز همواره حامی ارتقای فعالیتها و پیشبرد اهداف در خدمت به مردم بوده است.

وی با بیان این اعتقاد که با همکاری و همراهی شاهد موفقیت های بیشتری در استان و شهرستان مهریز خواهیم بود، از مردم مهریز خواست با حضور پُر شور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند.

میرمحمدی به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه این شعار برای دشمنان ایران حسّاس است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح شش قدرت دنیا مطرح است و جهانیان به این اقتدار پی برده اند.

استاندار یزد در پایان سخنان خود از مردم خواست با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند همچون سد محکمی در برابر بی اخلاقی ها و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب خواهند بود.

عملیات اجرایی پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح مهریز در ابتدای ورودی شهرستان مهریز واقع در 20 کیلومتری یزد انجام شده است؛ این پروژه مسیری شامل یک کلیومتر قبل از ورودی مهریز تا یک کیلومتر به سمت خروجی مهریز به سمت کرمان را پوشش می‌دهد و شامل میدان اصلی، میدان از یزد به کرمان، میدان از کرمان به یزد، رمپ‌های اتصالی به میدان، مسیر زیرگذر و راه‌های دسترسی اتصالی به میدان است.

 برای بهره‌برداری از این پروژه مبلغ 11 میلیارد و 583 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار