یزد؛

هدف از حمله دشمن نابودی نظام اسلامی است

امام جمعه هرات گفت: هدف حمله دشمن به کشورهای اسلامی ایجاد ناامنی ونابودی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمدعلی جعفری امام جمعه هرات گفت: هدف دشمن از حمله به کشورهای اسلامی ایجاد ناامنی در کوتاه مدت و نابودی نظام اسلامی در دراز مدت است که باید با هوشیاری در مقابل این فتنه ها ایستادگی کنیم.

امام جمعه هرات مرکز شهرستان خاتم با تبیین فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: آتش به اختیار به معنای حرکات تخریبی نیست برخی از این کلام رهبری سوء برداشت کرده اند.

حجت الاسلام جعفری در خطبه های نماز جمعه هرات مرکز شهرستان خاتم افزود: هدف رهبر معظم انقلاب از طرح موضوع آتش به اختیار در جمع دانشجویان اشاعه فرهنگ انقلاب و تبیین آن بوده است.

وی یادآور شد: دانشجویان افسران جنگ نرم هستند و باید با تلاش همه جانبه در دانشگاه ها بر محوریت گفتمان انقلاب بیفزایند و در این زمینه آتش به اختیار باشند.

جعفری تاکید کرد: آتش به اختیار به این معناست که اگر در جنگ هستید نباید به عقب برگشته و به خودی تیر بیندازید بلکه باید به جلو نگاه کرده و از خود درمقابل دشمن دفاع کنیم.

وی همچنین با تسلیت شهادت امام علی(ع) اشاعه امر به معروف و نهی از منکر، سفارش به رسیدگی به ایتام و توجه به نماز و روزه را از توصیه ها و تاکیدات این امام همام بیان کرد.

جعفری همچنن خاطرنشان کرد: حق همسایه بر همسایه چیزی است که در زندگی مدرن امروز بخصوص شهرهای بزرگ به فراموشی سپرده شده و همسایه از حال همسایه باخبر نیست این در حالی است که در احادیث پیامبر اکرم(ص) و ائمه بر مراعات کردن حال همسایه تاکید فراوان شده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار