امام جمعه بجنورد:

مردم ایران حامی مظلومین جهان

امام جمعه بجنورد گفت:فلسطین یک نماد است و مردم آزادیخواه ایران آماده اند از هر مظلومی در هر جای دنیا حمایت کنند.

مردم ایران حامی مظلومین جهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نمازجمعه بجنورد گفت:فلسطین یک نماد است و مردم آزادیخواه ایران آماده اند از هر مظلومی در هر جای دنیا حمایت کنند.


وی افزود:امروز این اسرائیل است که جبهه مقاومت آنها را در محاصره قرار داده است و آنها باید محاصره را بشکنند.


 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین گفت: امروز ما با شش موشکی که به قلب داعش زدیم اقتدارمان را نشان دادیم و اسرائیل باید بداند این موشک های میان برد ما بود و موشک های دوربرد ما قلب اسرائیل را نشانه خواهد گرفت.


خطیب نماز جمعه بجنوردادامه داد:امروز مثلث شوم غربی ، عبری و عربی در دنیا در حال شکل گیری است و اینها در حال برنامه ریزی برای نابودی اسلام و ملت های مقاوم و آزادیخواه هستند.


وی گفت: دشمن باید بداند که این مردم ایران اسلامی است در سایه ولایت به این مثلث شوم سیلی محکمی خواهد زد.


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه این نهاد را مدافع حقوق بشر دانست و بر پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه و کاهش پرونده های ورودی به محاکم قضایی تاکید کرد.


وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و جنایت های امریکا در انقلاب اسلامی گفت: امریکا حقوق بشر را برای حفظ منافع خود از بین برده است


امام جمعه بجنورد درپایان با اشاره به هفته مصرف بهینه آب بر صرفه جویی در استفاده از منابع آبی در بخش های مختلف تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.