بجنورد؛

سخنرانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در بجنورد

حسن قشقاوی سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان بجنورد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛،حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به سخنرانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت:تجمع راه پیمایان در شهرستان بجنورد ساعت 10 در میدان شهید است .

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با اشاره به برنامه های راهپیمایی در مرکز استان افزود:مداحی، نمایش کلیپ حماسی ،اجرا سرود با حضور 1357 نفر از دانش آموزان پسر ، سخنرانی حسن قشقاوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران و قرائت قطعنامه ،برگزاری نماز جمعه و خطبه های آن از برنامه های راهپیمایی 22 بهمن است.

رئیس ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت:مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان شیروان با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی نسب از چهارراه دفاع مقدس تا مصلی و در شهرستان اسفراین با سخنرانی حجت الاسلام محمدیان از خیابان ولیعصر تا مصلی این شهرستان برگزار می شود.

وی مسیر راهپیمایی در شهرستان فاروج را از مسجد آل یاسین تا مصلی با سخنرانی «حجت الاسلام قلی زاده» امام جمعه، در گرمه با سخنرانی «حجت الاسلام تاتاری» امام جمعه گرمه و از محل میدان ارشاد به طرف مصلی و در راز و جرگلان از میدان مرکزی تا مسجد جامع و با سخنرانی «حجت الاسلام نوروزی» امام جمعه راز اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.