جام کنفدراسیون ها؛

آلمان با چهار تغییر مقابل شیلی/ بازگشت ترشتگن به ترکیب ژرمن ها

سرمربی تیم ملی آلمان برای دیدار مقابل شیلی در جام کنفدراسیون ها تیمش را با چند تغییر به میدان می فرستد و حراست از دروازه را به ترشتگن خواهد سپرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت های جام فدراسیون ها امروز (پنجشنبه) آلمان به مصاف شیلی می رود، یواخیم لوو سرمربی آلمان که در دیدار رفت به زحمت و با نتیجه 3-2 بر استرالیا پیروز شد در این دیدار قصد دارد سه یا چهار تغییر در تیمش بدهد.


یکی از تغییرها در چارچوب دروازه خواهد بود و ترشتگن به جای برند لنو وارد ترکیب خواهد شد.
عملکرد ضعیف لنو سنگربان باشگاه بایرلورکوزن مقابل استرالیا با انتقادات زیادی همراه بود اما لوو می گوید دلیل تعویض گلر تیمش این انتقادات نیست بلکه این طراحی از قبل انجام شده است.


او گفت: "آنچه که من گفتم این است که سعی خواهم کرد تا به هر یک از بازیکنان فرصت بازی بدهم و این به مسابقات و وضعیت تیم در زمین بستگی دارد."

"من فقط برای کسب پیروزی بازیکنان را برای بازی بعد انتخاب نمی کنم. ما ساختاری داریم. من می خواهم انعطاف پذیری خاصی داشته باشم و بازیکنان دیگری که در ترکیب اصلی بازی نمی کنند، نیاز به تجربه دارند."
"انجام هفت تغییر برابر شیلی معنی ندارد، اما سه یا چهار نفر ممکن است تغییر کنند. مارک آندره ترشتگن درون دروازه خواهد بود، که قبلا تصمیم گرفته شده است."


لوو افزود:"شیلی تیمی است که در مقایسه با بسیاری از تیم های دیگر بسیار انعطاف پذیر است، آنها غیر قابل پیش بینی هستند. بسیاری از بازیکنان این تیم می توانند گلزنی کنند. بازیکنان این تیم در محوطه جریمه همواره در حال تغییر هستند و شما نمی دانید کدام بازیکن درمحوطه خواهد بود. این نقطه قوت آنها است.

ما مدتی است بازی آنها را زیر نظر داریم. آنها یکی از انعطاف پذیر ترین تیم های جهان هستند."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار