لو:انتظارات را برآورده نکردیم/شیلی از بهترین تیم های جهان است

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان با وجود برتری 3 بر 2 تیمش مقابل استرالیا در بازی گروه دوم جام کنفدراسیون‌ها از برآورده نشدن سطح انتظارات گله کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی 3-2 تیمش برابر استرالیا در نخستین بازی جام کنفدراسیون ها در پاسخ به خبرنگاران گفت:با این نتیجه می توان خوب به کار ادامه داد.نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی را نیز ایجاد کردیم.بسیار دونده و پرتحرک بودیم.در آن نیمه تیم با جرائت به پیش حمله می کرد.در ضمن در کارگروهی نیز عالی شرکت داشت. تنها نکته بد این بود که ما فقط یک گل برتری داشتیم.

او ادامه داد:بعد از دقیقه 60 تا حدی کنترل بر بازی را از دست دادیم و در بازی رو به جلو دیگر زهردار نبودیم.

لو  در مورد 2 گلی که تیمش دریافت کرد، نیز عنوان کرد:مرتکب اشتباه شدیم و از موقعیت هیچ، گل خوردیم.البته روی گل اول ،برند لنو نمی توانست هیچ عکس العملی از خود نشان دهد.اما گل دوم را می توانست مهار کند که البته این اتفاق برای هر دروازه بان خوبی نیز رخ می دهد.

وی افزود: گورتسکا در خط هافبک بسیار تاثیر گذار عمل کرد و برای حریف خطرساز شد. او سریع است و تکنیک خوبی دارد. عملکرد لنو؟ او می توانست گل دومی که خوردیم را مهار کند اما مشکلی برای من وجود ندارد. لنو هنوز دروازه بان خوبی است. شیلی؟ آن ها یکی از بهترین تیم های جهان هستند.آن ها به شیوه ای عالی و در سطح جهانی فوتبال بازی می کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار