خشم مربی کامرون از ترافیک شهرهای روسیه؛برای جام جهانی فکری بکنید

سرمربی کامرون از ترافیک شهرهای میزبان جام کنفدراسیون ها و بی تدبیری برگزارکنندگان این رقابت ها برای حل این معضل به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هوگو بروس سرمربی بلژیکی تبم ملی کامرون  که تیمش یکی از هشت تیم حاضر در رقابت های جام کنفدراسیون ها است از این که اتوبوس تیمش دیر آمده و سپس در ترافیک مسکو گرفتار شده اند به شدت خشمگین شد و از میزبان جام جهانی 2018 خواست برای مسابقات سال آینده اوضاع را سروسامان بدهند.

وی گفت: "ما برنامه داریم، در یک زمان معینی تمرین می کنیم و زمانی که شما دیر به هتل می روید و تا ساعت 10 شب شام نمی خورید، این واقعا ناخوشایند است."

"من فکر می کنم همه چیز باید برای جام جهانی سال آینده بررسی شود. چطور می خواهید تیم ها را از هتل به ورزشگاه محل تمرین و مسابقه منتقل کنید.؟"

بروس گفت پس از این که اتوبوس تیمش در ترافیک ماند، قهرمانان آفریقا یک ساعت دیرتر به محل تمرین خود در مسکو رسید.

او گفت روز سه شنبه هم در سنت پترزبورگ،اتفاق مشابهی افتاد؛ اتوبوس 45 دقیقه دیرتر به هتل رسید و زمان بیشتر در ترافیک ماند.

مربی بلژیکی کامرون در پاسخ به یک خبر نگار روسی که پرسید چرا تیم او دیر در تمرین و کنفرانس خبری حاضر شده است،گفت: " بسیار خوشحالم که این سئوال را پرسیدید، می توانم به شما بگویم این تقصیر ما نیست."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار