بازداشت مادر جوان فلسطینی کشته شده در عملیات شهادت‌طلبانه روز جمعه

نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه‌های واهی، مادر جوان فلسطینی را که در عملیات شهادت‌طلبانه روز جمعه شرکت داشت، بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت؛ نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به روستای دیر ابو مشعل، مادر یکی از جوانان فلسطینی را که در عملیات شهادت‌طلبانه روز جمعه شرکت داشت، بازداشت کردند.

بازداشت مادر فلسطینی کشته شده در عملیات شهادت‌طلبانه

صهیونیست کشته شده در عملیات شهادت‌طلبانه

در این حمله شهادت‌طلبانه، سه جوان فلسطینی حضور داشتند و موفق شدند یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و 2 نفر را مجروح کنند. نیروهای رژیم صهیونیستی بلافاصله به سمت جوانان فلسطینی شلیک کردند و هر سه آنان را به شهادت رساندند.

در پی شهادت سه جوان فلسطینی، مادر یکی از آنها، خدا را بابت تحقق آرزوی شهادت فرزندش شکر کرده و از جوانان دیگر فلسطینی خواست تا حملات مشابهی علیه نظامیان صهیونیست انجام دهند. رژیم صهیونیستی معتقد است این مادر فلسطینی فرزندش را تحریک به عملیات شهادت‌طلبانه کرده بود و حالا قصد تحریک کردن جوانان دیگر را دارد.

نظامی صهیونیست که به هلاکت رسید «هاداس مالکا» نام داشت و 22 ساله بود.

لحظاتی پس از عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد عوامل این حادثه از اعضای داعش بودند. «عزت الرشق»، عضو شورای رهبری جنبش حماس، به این ادعای نتانیاهو واکنش تندی نشان داد و در حساب توییتر خود رسما ادعای نتانیاهو را رد و عوامل حمله شهادت‌طلبانه قدس اشغالی را از مبارزین حماس و گروه مقاومت «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» معرفی کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار