سیاست های رژیم صهیونیستی، داد شهردار تل آویو را هم درآورد!

شهردار تل آویو و گروهی از نمایندگان کنست، حمله شهادت طلبانه اخیر را ناشی از ادامه یافتن سیاست های اشتباه رژیم صهیونیستی دانستند.

سیاست های رژیم صهیونیستی، داد شهردار تل آویو را هم درآورد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش فارسی پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، شهردار تل آویو و گروهی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی، حمله چهارشنبه شب تل آویو را ناشی از سیاست های غلط رژیم اسرائیل در برخورد با فلسطینیان دانستند.

«رون هولدای،» شهردار تل آویو روز پنجشنبه در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل، اشغالگری را عامل حمله های تلافی جویانه فلسطینیان دانست.

وی گفت:« اسرائیل تنها جایی در دنیا است که گروهی از مردم تحت اشغال بدون هیچ حقوق مدنی زندگی می کنند. شما نمی توانید این مردم را تحت اشغال نگه دارد و امیدوار باشید همه چیز روبراه و خوب باشد.»

شهردار تل آویو تنها راه حل برای پایان درگیری ها و خشونت را گفتگو دانست و افزود متاسفانه هیچ کس جرات این را ندارد در این راه قدم مثبتی بردارد.

اظهارات وی با واکنش شدید مقامات صهیونیست بویژه فرماندهان ارشد و معاون وزارت امور نظامی این رژیم مواجه شد.

همچنین ائتلاف «جبهه دموکراتیک برای صلح و برابری» موسوم به «هاداش» که متشکل از 5 عضو عرب پارلمان رژیم صهیونیستی است، سیاست ها این  را عامل افزایش خشونت و درگیری ها دانست.

در پی حمله تلافی جویانه فلسطینی ها چهارشنبه شب که منجر به کشته شدن 4 اسرائیلی شد، تل آویو اقدامات سختگیرانه علیه فلسطینیان را تشدید کرد که می توان به ممانعت از ورود هزاران فلسطینی به اسر ائیل اشاره کرد.   



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار