کرمانشاه؛

باید به جوانان هم فرصت بدهیم تا خودشان را نشان بدهند

رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: باید در رقابت های لیگ جهانی والیبال جوانگرایی می کردیم.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منصوری رییس هیات والیبال استان کرمانشاه   با بیان اینکه اغلب تیم ها در مسابقات لیگ جهانی به دنبال نتیجه گرایی نبوده و به نوعی به دید یکسری مسابقات تدارکاتی به آن می نگرند در مسابقات والیبال، اولویت نخست با المپیک و اولویت دوم با مسابقات جام جهانی است و در رده سوم، مسابقات لیگ جهانی قرار دارد.

وی افزود: معمولا تیم ها از مسابقات لیگ جهانی به عنوان مرحله ای برای آزمودن جوانترهای خود استفاده می کنند. مثلا تیم روسیه و یا ایتالیا در مسابقات لیگ جهانی نفرات جدید را معرفی کردند که تیم ملی ایران نیز باید این کار را می کرد.

منصوری گفت: استفاده بیش از حد از مهره های اصلی تیم ملی ایران همچون معروف، غلامی و موسوی شرایط فرسایشی را برای آنها رقم می زند و انجام مسابقات پیاپی و مداوم آنها را خسته می کند یک والیبالیست خوب باید از سن 16، 17 سالگی تا سن 30 سالگی در اوج قهرمانی بماند، نه اینکه ما بیاییم و قهرمانان خود را از سن 24 سالگی به بعد کشف کنیم.  

وی ضمن تمجید از عملکرد معنوی نژاد و عبادی پور به عنوان نفرات جوان تیم ملی در لیگ جهانی، گفت: نفرات جوان تیم مثل معنوی نژاد، سامان فائزی و میلاد عبادی پور عملکرد خوبی داشتند، اما باید توجه داشته باشیم که در همه جای دنیا منظور از استعداد جدید، جوانان زیر 20 سال است.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار