ساری؛

تشكيل كميته ای برای رصد فعاليت مديران

كميته ای برای رصد فعاليت مديران در مازندران تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه شورای اداری از تشكيل كميته ای برای رصد فعاليت مديران در استان خبر داد و گفت : همه فعاليتهای مديران رصد می شود و در اين مدت مديران دستگاههايی بوده اند كه اقدامات را در چارچوب انجام نداده اند به وظايف خود درست عمل نكرده اند و استان از اين بابت ضرر كرده است.

وی افزود: حتما تغييرات  مديريت  در استان صورت خواهد گرفت و ضعفها برطرف خواهد شد.

استاندار مازندران برنامه ريزی ، هماهنگی و نظارت ، مشورت و نظارت بر زير دستان را مورد تاكيد قرار داد وگفت : همه ما به مشورت نيازمنديم و بايد رفتار كارگزاران به طور دقيق مورد بازرسی و نظارت قرار گيرد .

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان سال توليد و اشتغال افزود : در سه سال گذشته اقدامات بسيار خوبی در حوزه توليد و اشتغال در استان صورت گرفته است و توليد و اشتغال امروز اساس و بستر همه فعاليتها در استان است.

استاندار مازندران گفت : بر اساس برنامه ششم توسعه براي هر سال قريب يك ميليون شغل در نظر گرفته شده است كه حدود 40 تا 45 هزار شغل جديد بايد در استان بوجود آيد كه در اين حوزه شورای اشتغال استان فعال شدهاست.

ربیع فلاح افزود: يكی از طرحهای اين حوزه طرح كاروزی است كه فرمانداران و مديران بايد به طور جدی طرحهای اشتغال را دنبال كنند .

 انتهای پیام/آ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.