ساری؛

ارزیابی دستگاه های اجرایی فعال در حوزه سلامت ، امنیت غذایی و بهداشت و درمان

جایگاه دستگاه های اجرایی فعال در حوزه سلامت ، امنیت غذایی و بهداشت و درمان مشخص و تمامی فعالیت های آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در بابل با اعلام آغاز تدوین برنامه جامع سلامت استان ، از همه دستگاههای اجرایی خواست تا برای تحقق اهداف این برنامه همکاری کنند.

وی گفت : 25 درصد از فعالیت های حوزه سلامت مربوط به دانشگاههای علوم پزشکی و 75 درصد دیگر مربوط به سایر دستگاههای اجرایی است.

جان بابائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز افزود : ساماندهی مراکز تفروجگاهی در سواحل دریای مازندران در دستور کار قرار گرفت و مصوب شد تاشرایط مناسب ترداشته باشند به ویژه در رستورانها که باید از استاندارد لازم برخوردارشوند.

وی سهم آموزش و پرورش را در ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه مهم توصیف کرد و گفت : رتبه بندی بهداشتی مدارس غیر انتفاعی مازندران یک ضرورت است و آموزش و پرورش باید تکلیف مدارس غیر استاندارد و نا امن را مشخص کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ساماندهی ماشین های لجن کش و بررسی مشکلات زیست محیطی ناشی از تخلیه فاضلاب ها در استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد که نابسامانی در این حوزه خطرات جدی را در حوزه سلامت به همراه دارد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.