رشت؛

تمدید مهلت جشنواره فرهنگ رضوی

مهلت شرکت در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دبیر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها با اشاره به ارسال بیش از 900 اثر به دبیرخانه این جشنواره از تمدید یک هفته ای مهلت شرکت در جشنواره خبر داد.

فیروز فاضلی افزود: بر اساس این فراخوان علاقه مندان برای شرکت در جشنواره باید آثارشان را که بین 11 تیر ماه 95 تا 25 خرداد 96 در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری دارای مجوز کشور منتشر و یا در بخش خبر و گزارش های خبری شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما پخش شده است، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که این مهلت تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی را از اهداف این جشنواره اعلام کرد.

دبیر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها افزود: "سبک زندگی رضوی" و "فرهنگ رضوی" دو محور اصلی این جشنواره و بخش های جشنواره عبارت از "مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری"، "آثار رادیویی و تلویزیونی"، "شعر رضوی" و "بخش ویژه" است.

فیروز فاضلی با تأکید بر این که مهلت اعلام شده غیر قابل تمدید است اعلام کرد: علاقه مندان برای مشاهده فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) مرداد ماه 96 همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.