سنندج؛

31 خرداد آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی

مدیرکل امورمالیاتی کردستان گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی تا 31 خرداد ماه بوده و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیرضا الوندی مدیرکل امورمالیاتی کردستان گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل انجام تکالیف قانونی برای مودیان مالیاتی، ادارات امور مالیاتی استان همگام با تمامی ادارات مالیاتی سطح کشور بصورت 2 شیف تا ساعت 20 آماده خدمت رسانی و رسیدگی به امور مراجعان است.
وی افزود: از مودیانی که هنوز موفق به ارسال اظهارنامه نشده اند درخواست می شود برای برخورداری از معافیت های مالیاتی هر چه زودتر نسبت به این امر اقدام کنند.
مدیر کل امور مالیاتی کردستان ادامه داد: تمامی کسبه می توانند با افزایش هشت درصد به مالیات قطعی شده خود در سال گذشته از ارائه اظهارنامه معاف شوند مگر اینکه ثابت شود که درآمد آن فرد بیشتر از آن باشد.

وی با تاکید بر اینکه مودیان تسلیم اظهارنامه خود را به روزهای پایانی موکول نکنند افزود: در روزهای پایانی ممکن است سیستم جوابگو نباشد لذا انتظار می رود مودیان در سریعترین زمان به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان و کافی نت ها مراجعه و اظهارنامه خود را تسلیم کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.