طارمی لژیونر می شود

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد خوبی در رده باشگاهی و ملی داشته و به نظر می رسد پیش از آغاز لیگ هفدهم لژیونر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی، ستاره بوشهری پرسپولیس که در فصل فوتبالی اخیر درخشش خوبی داشته و از عوامل تاثیرگذار قهرمانی پرسپولیس و صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی تلقی می شود، مورد توجه تیم هایی اروپایی قرار گرفته و احنمال دارد تا آغاز لیگ هفدهم لژیونر شود.
 
بر همین اساس شنیده می شود، مسئولان چند باشگاه اروپایی و حوزه خلیج فارس درحال انجام مذاکرات با طارمی هستند تا پس از توافقات لازم، این مهاجم را به خدمت بگیرند و این در حالی است که طارمی با باشگاه پرسولیس یک فصل دیگر قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم نیاز به رضایت‌نامه است.
 
حال باید در سال منتهی به جام جهانی 2018 روسیه، مهدی طارمی با وجود حضور منشا در پرسپولیس می ماند یا راهی تیم های دیگر می شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
طارمی پیشنهاد های خیلی خوبی از اروپا داشته!!!' مثل همین تیم دسته 3 ترکیه ای که تا دلال ها یک جا برای طارمی پیدا کردند با کله رفت. لابد تیم حاشیه خلیج فارس است باید جایگاهش را توی جدول با ذره بین پیدا کرد. خدایا قسمت می دهیم طارمی را به آرزوی قلبی اش یعنی بازی در یک تیم اروپایی برسان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
خخخخخخخ..طارمی...وقتی خودشو میندازه زمین،پاهاش از پشت میخوره پس سرش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
حقشه هر چی باشه بهتر از کاوه هست و پیشنهاد های اروپایی زیادی داشته ولی عشقش پرسپولیس رو مثل کاوه به تیم های چرت اروپایی نمی فروشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
فکر می کنم با توجه به واقعیتهای فوتبالی ایشان ومدت یکسالی که تا جام جهانی مانده به صلاح نیست انجا رود چرا که در این مدت یکسال وی خیلی تغییرات حرفه ای نمیکند وحتی تا جا افتادن هم زمان میبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
خدا رو شکر آرزو به دل نموند بلاخره یه پیشنهادی از اروپا بهش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
نمیدونی بدون قهرمان ترکیه تو لیگ قهرمانان اسیا بازی نمیکنن تو اروپا بازی میکنن :))
آخرین اخبار