شجاعی: بهترین تیم آسیا زمین تمرین ندارد/ حرف زدن سبب شد پنالتی ام را خراب کنم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: 5 سال است بهترین تیم آسیا هستیم اما حتی یک زمین تمرین مناسب هم نداریم و مسئولان باید به فکر باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسعود شجاعی درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت: به مردم ایران تبریک می‌گویم. پس از چند  دوره که با سختی به جام جهانی رفتیم، این بار بدون گل خورده و در وضعیتی خوب به جام جهانی 2018 صعود کردیم. با توجه به شخصیت خوب تیم ملی بی‌دلیل نیست که در چند سال اخیر بهترین تیم آسیا بوده ایم.  
 
وی درباره درخواست کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای دراختیار گرفتن امکاناتی بهتر تصریح کرد: فدراسیون تلاش خود را برای تامین امکانات به کار گرفته و ما این موضوع را می دانیم. به دلیل در اختیارداشتن امکانات خوب، بهترین تیم آسیا نیستیم و اصلا امکاناتمان در سطح موفقیت هایمان نیست. مسئولان بالاتر از فدراسیون باید حمایت کنند چراکه هنوز زمین تمرین نداریم و در زمین پژوهشگاه نفت تمرین می‌کنیم.
 
وی درباره اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر لزوم کمک به تیم ملی گفت: جهانگیری قبلاً هم به تمرین ما آمده بود اما هیچ اتفاقی نیفتاد. شاید حالا که وی جو را دیده و متوجه شده فوتبال تا چه اندازه در روحیه مردم تأثیر مثبت می‌گذارد، سبب شود امکانات بهتری در اختیار تیم ملی قرار گیرد. پنج سال است بهترین تیم آسیا هستیم اما قطری که هیچ جایگاهی در فوتبال ندارد بهتر از ما تدارک می‌بیند و آرامش و آسایش بیشتری دارد.
 
شجاعی درباره پیشنهاد خود از تیم پاناتینایکوس یونان اظهار داشت: امسال سال خوبی داشتم. پیشنهاد این تیم مربوط به ژانویه است اما باشگاه پانیونیوس اجازه نداد جدا شوم. خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی داشتم و توانستیم در پلی‌آف بمانیم. مبلغ خوبی به من پیشنهاد شد اما در تیمم ماندم. یکی از دلایلی که تیم فعلی‌ام را انتخاب کردم حضور کریم انصاری‌فرد و مربی‌مان بود که هم مربی ما و هم کریم انصاری‌فرد از تیم جدا شدند. دوست داشتم به پاناتینایکوس بروم اما تیم فعلی‌ام را هم دوست دارم. خوشبختانه ماندنم در پانیونیوس سبب شد نتایج خوبی بگیریم. باز هم از  پاناتینایکوس پیشنهاد دارم اما احتمال دارد در پانیونیوس بمانم و حتی می خواعیم چند بازیکن تیم ملی ایران را به آنجا ببریم و نتایج خوبی بگیریم. تیم ما در پلی‌آف یورلیگ است و شاید با یک تیم قوی بتوانیم به لیگ اروپا صعود کنیم.
 
وی درمورد اینکه در نشست خبدی کی روش روی وی آب ریختند، گفت: بچه‌ها این پیشنهاد را دادند. کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه سؤال پرسیدند که نیازی هست که این کار را انجام دهید که من هم گفتم ایرادی ندارد و در شرایطی که همه خوشحال بودیم، به نشست خبری کی روش رفتیم و روی وی آب ریختیم.
 
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال صعود این تیم به دور دوم جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی به ثبات بسیار خوبی رسیده و با تلاش و کار زیاد نتایج قابل قبولی کسب کردیم. اسم مهره‌ها تأثیر زیادی در تیم ما ندارد اما تیم بسیار خوبی هستیم که در هر پست سه بازیکن داریم. هر کس به وظیفه خود به بهترین شکل عمل می‌کند.  
 
شجاعی درباره شوخی یکی از خبرنکاران که آیا با مهدی طارمی هم اتاق بود که پنالتی از دست داد، تصریح کرد: با مهدی هم اتاق نبودم اما خیلی با هم حرف زدیم. (باخنده) متأسفانه پنالتی را از دست دادم و تلاش می‌کنم این امر را جبران کنم. همیشه پنالتی‌هایم را به گوشه بالای سمت چپ می‌زنم و مطمئن بودم این پنالتی هم گل می‌شود اما همین اطمینان سبب شد ضربه ام از دست برود. امیدوارم طارمی هم در آینده پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
اون همه پول کردن تو فوتبال آخر تو جام جهانی 3 تا بازی میبازی برمیگردید.

میلیار میلیارد پول ریخته تو فوتبال اگه یه ذرش میرفت تو یه رشته دیگه الان قرمان المپیک بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۱:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
داداش این ادعا را که من پنالتی زن هستم نکن پنالتی زدن برای شما خیلی زود است بجه .
آخرین اخبار