ساری،

مازندران میزبان مسابقات کشوری چوگو

رئیس کمیته روابط عمومی انجمن چوگوی فدراسیون ورزش های همگانی از برگزاری مسابقات چوگوی جوانان قهرمانی کشور تابستان امسال در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهندس مهدی معصومی گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان فدراسیون مبنی بر اشاعه فرهنگ ورزش های همگانی در نقاط مختلف کشور، اهتمام انجمن چوگو نیز بر این است تا با برگزاری مسابقات کشوری در سطوح سنی مختلف و به میزبانی شهرهای گوناگون کشور، این بازی بومی و کهن را مجدداَ بین اقوام ایرانی احیا کند.

وی افزود: بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون و انجمن در سال 96 و با توجه به اعلام موافقت و آمادگی هیئت ورزش های همگانی مازندران، شهرستان کلاردشت اواخر تیرماه امسال میزبان مسابقات قهرمانی جوانان کشور خواهد بود.

رئیس کمیته روابط عمومی انجمن چوگوی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: کلاردشت یکی از شهرستان های پرجاذبه کشور به ویژه در حوزه بومگردی و آئین ها و بازی های بومی است که ورزش چوگو نیز با نام محلی تب کاچ از سابقه ای دیرینه در این نقطه از کشور برخوردار است.

معصومی افزود: در این دوره از مسابقات که در دو روز برگزار خواهد شد از سایر ظرفیت های این شهرستان در زمینه بازی ها بومی-محلی نیز استفاده می شود تا شاهد برگزاری یک جشنواره تمام عیار باشیم.

وی گفت: در دیدار ریاست انجمن چوگوی کشور و فرماندار شهرستان کلاردشت، میزبانی کلاردشت مورد بررسی قرار گرفته بود که فرماندار این شهرستان حمایت خود را از برگزاری این تورنمنت اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.