شیراز؛

مسابقات چوگو قهرمانی کشور در سپیدان برگزار می‌شود

مسابقات چوگو جوانان روز های ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه امسال در شهرستان سپیدان با عنوان جام کرامت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش ‌های همگانی استان فارس با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رده سنی 15 تا 20 سال  برگزار می شود گفت: 10 تیم از استان‌ های مختلف کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند و شامل استان ‌های فارس دو تیم از آباده و سپیدان، مرکزی، اردبیل، سمنان، کردستان، مازندران، کلاردشت و بوشهر هستند.
سرپرست مسابقات قهرمانی چوگو کشور افزود: در مجموع  120 ورزشکار در این دوره از رقابت‌ ها شرکت می‌کنند و هر تیم شامل  12 نفر هستند که از 27 مردادماه وارد شهرستان سپیدان شده و تا 29 مردادماه نیز در  مسابقات شرکت می‌کنند.
پاک فطرت ادامه داد: این مسابقات براساس آخرین قوانین و مقررات چوگو  و براساس تقویم  ورزشی سال 95 فدراسیون و انجمن چوگوی کشور توسط کمیته چوگوی هیئت ورزش ‌های همگانی استان فارس به همراه برگزاری کارگاه دانش افزایی داوران برگزار می‌شود.
مشاور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقه ‌های چوگو احیای بازی ‌های سنتی و  ریشه‌دار تاریخی است بیان کرد: این رشته از تحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به قدرت و سرعت دارد و ورزشکاران این رشته باید دارای آمادگی جسمانی بالا، دوندگی خوب ، چابکی و سرعت عمل بالا باشند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار