شیراز؛

افتتاح 43 طرح ورزشی در هفته دولت

100 طرح نیمه‌ تمام ورزش فارس تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه 43 طرح عمرانی ورزشی این استان در هفته دولت امسال افتتاح می شود گفت: این طرح ‌ها شش زمین چمن ورزشی است که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال افتتاح می‌شود.
حیدر علی کامیاب در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی ‌نویس استان فارس افزود: بر اساس برآورد هایی که پارسال صورت گرفت 300 طرح نیمه ‌تمام عمرانی ورزشی در استان فارس وجود داشت که در این مدت 100 طرح آن تکمیل شده است.
کامیاب بیان کرد: با برنامه ‌ریزی صورت گرفته ساخت سالن‌ های تخصصی برای رشته ‌های ورزشی در دست اقدام است که مهم‎‌ترین آن ساخت خانه اسکواش، ورزنه‌برداری، سالن سوارکاری و خانه کشتی است.
وی با اشاره به حمایت استاندار فارس برای تامین 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشی میانرود ادامه داد: در حوزه عمرانی اقدامات شاخصی در فارس انجام شده است و تا پایان امسال این ورزشگاه آماده بهره‌ برداری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: ورزشگاه شش هزار نفری تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن برنامه ‌ریزی جدی شده است.
کامیاب با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر کشوری منابع انسانی است، خاطر نشان کرد: در فارس بیش از 300 تشکل مردم نهاد فعال بود اما به دلیل بی ‌توجهی به مشارکت ‌ها مردمی از این تعداد تشکل در سال 92 تنها هشت تشکل مردم ‌نهاد فعال باقی مانده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در دوسال اخیر با تلاش ‌های گسترده زمینه حضور و فعالیت تشکل‌ های مردم‌نهاد فراهم شد و اکنون در فارس بیش از 100 تشکل‌ مردم‌نهاد در حوزه‌ های مختلف فرهنگی، محیط‌زیست، مذهبی، شهروندی و سایر تشکل‌ ها فعال هستند.
انتهای پیام/ر
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.