اصفهان؛

هیئت اسکواش اصفهان در بین ۵ هیئت استانی برتر کشور

هیئت اسکواش اصفهان در بین ۵ هیئت استانی برتر کشور قرار گرفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رئیس فدراسیون اسکواش اظهار داشت: در ارزیابی‌های 3 ماهه هیئت‌های استانی، استان اصفهان توانسته با عملکرد خوب و فعالیت‌های مستمردر بین 5 استان اول جای گیرد.
مسعود سلیمانی افزود: ارتباط مستمر بین مربیان و کادر اجرایی هیئت‌ها نیز از جمله موارد بااهمیت برای رونق و پیشرفت اسکواش است که این موضوع در استان اصفهان به خوبی دیده می‌شود.
وی بیان کرد: ورود اسکواش و احداث کورت در شهرداری، مرکز تجاری تفریحی سیتی‌سنتر، زندان و بخش‌های خصوصی در اصفهان نشان دهنده رایزنی و پیگیری‌های زیاد رئیس هیئت در این زمینه بوده است.
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور امسال از جمله محمد چنگانیان قهرمان رده سنی زیر 11 سال و نازنین‌زهرا دادخواه نائب قهرمان رده سنی زیر 9 سال از استان اصفهان در اردوهای چندگانه استعدادیابی و پشتیبان تیم‌های ملی که از سوی فدراسیون اجرا و زیر نظر کمیته استعدادیابی فدراسیون در حال برگزاری است، حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: حضور اسکواش‌بازان کم‌سن و مستعد در این اردوها سبب می‌شود بازیکنان تیم ملی در آینده از استان‌هایی انتخاب شوند که توانستند در مسابقات قهرمانی کشور و در رده‌های سنی پایه مقام کسب کنند و استان اصفهان یکی از هیئت‌هایی است که آینده خیلی خوبی دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.