سمنان؛

بازی نهایی مسابقات چوگو قهرمانی روستائیان کشور به علت درگیری بازیکنان ناتمام ماند

در روزهای آینده کمیته برگزاری این مسابقات با بررسی های همه جانبه، نتیجه و تیم برنده و قهرمان مسابقات را معرفی می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسوول ورزش های بومی محلی شهرستان مهدیشهر با اشاره به برگزاری مسابقات یک روزه چوگو قهرمانی روستائیان کشور در فولادمحله شهرستان مهدیشهر در استان سمنان در روز شنبه، گفت: بازی نهایی این مسابقات، به دلیل درگیری بازیکنان، ناتمام باقی ماند.
 حسن صادقی فولادی افزود: مسابقات چوگو قهرمانی روستائیان کشور با حضور هشت تیم از استانهای تهران، مازندران، مرکزی، گلستان، خراسان رضوی و سه تیم از استان سمنان امروز برگزار شد.
وی ادامه داد: دو تیم فولادمحله الف و امیریه از دامغان، هر دو از استان سمنان به دیدار نهایی رسیده بودند و بازی با نتیجه 35 بر 23 به سود تیم الف فولادمحله در حال برگزاری بود که با درگیری بازیکنان، این بازی به اتمام نرسید.
صادقی تصریح کرد: درگیری بازیکنان در حد اختلاف و درگیری لفظی بود و عوامل برگزاری این مسابقات از درگیر شدن بازیکنان به صورت فیزیکی ممانعت کردند تا از نزاع بین ورزشکاران جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: در روزهای آینده کمیته برگزاری این مسابقات با بررسی های همه جانبه، نتیجه و تیم برنده و قهرمان مسابقات چوگو قهرمانی روستائیان کشور را معرفی می کند.
صادقی گفت: تیم استان گلستان در بازی رده بندی بر تیم استان خراسان رضوی پیروز شد و سکوی سوم مسابقات چوگوی قهرمانی روستائیان کشور را به خود اختصاص داد.
وی گفت: از استان سمنان سه تیم دامغان و جوانان و بزرگسالان فولادمحله در این رقابتها حضور داشتند.
فولادی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات چوگو گفت: نحوه بازی این رشته ورزشی به شکل بازی بیسبال است و هر تیم دارای 6 بازیکن است که هر بازیکن نیز دارای 2 ضربه با چوب است.
وی ادامه داد: چوب بازی چوگو 70 سانتی متر طول و پنج سانتی متر ضخامت دارد و بازی چوگو در زمینی دایره ای شکل به مساحت 50 متر برگزار می شود.
مسوول ورزش های بومی محلی شهرستان مهدیشهر یاد آور شد: بازیهای چوگو قهرمانی روستائیان کشور در فولاد محله در زمین چمن و خاکی برگزار شد.
فولادمحله در شهرستان مهدیشهر استان سمنان، مهد تربیت بازیکنان هاکی و چوگوی کشور است و این منطقه 70 بازیکن چوگوی رسمی و بیمه شده دارد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.