سنندج؛

نصب 41 دوربین ثبت تخلفات در جاده های کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ازنصب 41 دوربین ثبت تخلفات جاده ای تا پایان شهریور امسال در 41 نقطه از استان، خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امیر قادری امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان در سنندج گفت: بدون شک نصب این دوربین های نظارتی، در کاهش تصادفات تاثیر گذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در نقاط حادثه خیز ضروری است اضافه کرد: هماهنگی و تعامل بین دستگاه های مرتبط، در جهت کاهش تصادفات و بهبود وضعیت جاده ها، یک ضرورت است.
او، کم کاری در نصب تابلوها و علائم رانندگی در جاده ها را غیرقابل قبول دانست و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که شاهد کمترین تصادفات در سطح استان باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان امسال شاهد تحولات زیادی در حوزه راهداری استان خواهیم بود ادامه داد: زیرساخت ها یکی از مهمترین عوامل افزایش تصادفات است که باید اصلاح شود.
قادری به پروژه 320 کیلومتری کریدور شمال- جنوب در کردستان اشاره و اظهار کرد: این پروژه حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمامی قطعات آن نیز تعیین تکلیف شده است.
وی افزود: 30 میلیارد ریال اعتبار نیز برای روکش آسفالت جاده کامیاران- پالنگان اختصاص داده شده که با مشخص شدن پیمانکار، کار آن آغاز خواهد شد.
قادری در ادامه به کسب درآمد بخش خصوصی در صنعت گردشگری کردستان هم اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با اعلام میراث فرهنگی، مراکز اقامتی خود را کاهش دهد تا هتل ها و مهمانپذیرها نیز متضرر نشوند.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.