سنندج؛

نصب 45 دوربین ترافیکی جدید در کردستان

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از نصب 45 دوربین جدید ترافیکی در راه های استان طی سال جاری خبردادوگفت: تا کنون سه موردآن نصب شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امین نوری گفت: هم اکنون مقدمات و برنامه ریزی های لازم برای نصب این تعداد دوربین ترافیکی در استان انجام یافته است و اعتبارات آن نیز از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین می شود.

به گفته وی برای هر دوربین یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از سوی سازمان مرکزی پیش بینی شده است و این دوربین ها بر اساس نیاز سنجی های انجام یافته در محورهای سنندج- همدان، کرمانشاه - سنندج- آذربایجان غربی (شمال به جنوب استان ) و سنندج - مریوان -باشماق نصب می شود.
وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در سال گذشته 28 نقطه حادثه خیز را شناسایی کرده است افزود: نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در برخی از نقاط حادثه خیز از اولویت های این اداره کل برای کاهش تصادف ها و خسارت های احتمالی است.
مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان ادامه داد: توسعه سیستم دوربین های ترافیکی در محور سنندج-بیجار- زنجان از دیگر برنامه های این اداره کل در سال جاری بوده که هم اکنون امکان نیاز سنجی آن در حال انجام است تا برای اجرا به سازمان مرکزی تحویل داده شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.