بجنورد؛

6 هزار 900 نفر روز در اردوی جهادی طرح هجرت فعالیت می کنند

6 هزار و 900 روز فعالیت اردوی جهادی طرح هجرت 3 در تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛، براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش پرورش خراسان شمالی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتيبانی بسيج دانش آموزی با موضوع اردوي جهادی طرح هجرت 3،گفت : در تابستان جاری 6هزار و 900نفر روز فعالیت اردوی جهادی طرح هجرت 3 با مشارکت آموزش و و پرورش و بسیج دانش آموزی انجام خواهد گرفت.

حاتمی افزود: با توجه به زلزله ی ۲۳ اردیبهشت ، اولویت اجرای اردوی جهادی طرح هجرت 3 با مدارسی است که در این حادثه دچار تخریب شده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : اردوی جهادی طرح هجرت 3 با هدف ﺍﺷﺎﻋﻪ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎی عمرانی و ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻛﺎﺭ ﻭ ﺗﻼﺵ ﻭ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﮕﺮﺵ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ برگزار خواهد شد.

علی شورزاده افزود: با شناسایی ﻋﺮﺻــﻪ ﻫﺎی ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈــﺮ ﺑﺮﺍی ﺍﺟﺮﺍی ﻃــﺮﺡ و با اولویت در مدارس زلزله زده این اردوی جهادی هرچه سریعتر باید شروع شود تا به مشکل کمبود زمان مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه از مهارت و دانش، دانش آموزان هنرستان ها و آموزشگاه های فنی و حرفه ای در این اردوی جهادی استفاده شود ،گفت: اجرای این طرح فرصت خوبی است تا دانش آموزان را با فرهنگ کار و جهاد آشنا کنیم و همچنین با پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و بسیجیان سطح آموزشی و علمی آنها را بالا ببریم.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.