کرمانشاه؛

آغاز اردوی تیم ملی بوکس با حضور ورزشکاران کرمانشاهی

رییس هیأت بوکس استان کرمانشاه از آغاز اردوی تیم ملی بوکس با حضور 10 مشت‌زن در خانه بوکس این شهر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه از آغاز اردوی تیم ملی بوکس با حضور 10 مشت‌زن در خانه بوکس این شهر خبر داد و گفت: ورزشکاران در این دوره از اردوها خود را برای حضوری مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی آسیا، آماده می‌کنند.

حسین فشی با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی بوکس جوانان ایران کرمانشاه‌، اظهار داشت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان از امروز به مدت یک هفته در خانه بوکس کرمانشاه خود را برای حضوری مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی آسیا، آماده می‌کنند.

رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه به حضور 10 ورزشکار در این دوره از اردوها اشاره کرد و گفت: تیم ملی بوکس جوانان کشورمان 6 تیرماه جاری برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم کشور تایلند می‌شوند.

وی با اشاره به اردو تیم ملی بوکس نوجوانان در سرسرای بوکس شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران، ادامه داد: 17 ورزشکار از 12 استان کشور نیز از امروز در این دوره از اردو حضور دارند.

فشی با بیان اینکه این دوره از اردوها نیز تا پایان خردادماه جاری ادامه دارد، اضافه کرد: متین جوهری، بوکسور کرمانشاه با تصمیم کادر فنی تیم ملی بوکس نوجوانان برای حضور دراین دوره از اردوها دعوت شده است.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار