ساری؛

دستگیری متخلفان شکار و صید

متخلفان شکار و صید در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد ماموران حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود 6 نفر متخلف را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری ،مقداری گوشت مرال و 15 قطعه ماهی دستگیر کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست پارک ملی کیاسر براساس گزارش دریافتی از همیاران طبیعت ،با داشتن حکم قضایی وبا همکاری نیروی انتظامی از منزل دونفر شکارچی غیرمجاز در روستای چورت بازدید و 2 قبضه سلاح شکاری به همراه مقداری گوشت مرال کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست به همراه مامورین اجرائی کیاسر در حین گشت وکنترل در منطقه یک قبضه سلاح شکاری به همراه 9عدد فشنگ کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

مأموران اجرایی سرمحیط‌‌بانی دودانگه حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود از یک نفر متخلف یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه مامورین پاسگاه محیط بانی آریم سوادکوه در حین گشت و کنترل شبانه در منطقه شکار ممنوع لفور یک متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه شکاری و24 عدد فشنگ دستگیر کردند و درادامه ماموریت در ساعت چهار صبح یک گروه صیاد غیرمجاز برخورد کرده که ازاین متخلفان یک قبضه سلاح به همراه تعداد ۱۵قطعه ماهی به همراه۲رشته دام ،۲عددلنسر،۱عددتیوپ کشف و ضبط کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید


دستگیری متخلفان شکار و صید

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار