پربازدیدهای وبگردی؛

مرگ در یک قدمی پسرک نجات یافته از دست تروریست‌ها +عکس/ کلاهبرداری اینترنتی از طریق سایت همسریابی/ فوت‌وفن خنک نگه‌داشتن کولر خودرو

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده میکنید.

خبردر این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.
 
 
 

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آبدارچی تازه داماد و سی ساله مجلس را در عین بی گناهی در حالی که با پای مجروح در حال ترک ساختمان بود با تیراندازی به سرش او را شهادت رساندند.


زمانی وجود تجهیزات رفاهی برای خودروها منحصر به گروه خاصی بود و به خاطر گرانقیمت بودن آنها مشتریان خاصی نیز جذ‌بشان می‌شدند، اما امروزه این تجهیزات فراگیر شده و اغلب محصولات تولیدی شرکت‌های خودروساز با طیف وسیعی از آنها به مشتریان عرضه می‌شود.


پسرک ۲ سال و نیم بیشتر ندارد و هفته گذشته از وسط معرکه حمله تروریست‌های داعش به مجلس جان سالم به‌در برد. عکس نجاتش توسط نیروهای امنیتی هم جهانی و بسیار معروف شد. اما فقط عکسش!


نگین انگشتر رهبری در دیدار شاعران با رهبر انقلاب را مشاهده میکنید.


نتایج مطالعات نشان داده است ترکیب طبیعی در هسته انگور وجود دارد که نه تنها دندان را تقویت می‌کند بلکه با پوسیدگی آن هم مبارزه می‌کند.


نعیمه نظام دوست در صفحه اینستاگرامش از بستری شدن مجری پیشکسوت تلویزیون در بیمارستان نوشت.


پرونده اتهامی چهار مرد که به صورت جداگانه متهم به آزار و اذیت دو زن شده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.


کارشناسان معتقدند قرار دادن تلفن هوشمند در اختیار کودکان مانند دادن یک گرم کوکائین به آنهاست.


افرادی که در سایت‌های مجازی ارتباط برقرار می‌کنند، نمی‌توانند شریک زندگی خوبی برای شما باشند، چون بسیاری از افراد هویت واقعی‌شان را ابراز نمی‌کنند.


در این مطلب با خواص شگفت انگیز خاکشیر آشنا خواهید شد.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار