پربازدیدهای وبگردی؛

ماجرای اختلاس 11 میلیارد تومانی یک دختر برای ازدواج با پسر مورد علاقه!/ آشنایی با خطرات بارداری در سن بالا/ آزمایش جدید کی‌روش برای تیم ملی

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده میکنید.

خبردر این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.
 
 

 
پلیس دبی یک دختر کارمند را به اتهام اختلاس 11 میلیون درهم (حدود 11 میلیارد تومان) و صرف آن برای یک جوان خلیجی بازداشت کرد.


یک شرط احراز آن است که بیمه‌شده متوفی ظـرف ۱۰ سال قبـل از تاریـخ فـوت حداقل دارای یک سال سابقه پرداخت حق بیمه بـوده، مشـروط بـر اینکـه ۹۰ روز آن مربـوط بـه آخریـن سـال حیات باشـد. شرط احراز دوم نیز این است که بیمه‌شده متوفی حداقل ۲۰ سال سابقه قابل قبول داشته باشد.


دبیرکل کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی با تشریح دلایل طرح ایده ادغام بانکها ازسوی رئیس‌کل بانک مرکزی گفت:افزایش سرمایه برای صاحبان سهام فعلا مطلوبیتی ندارد و بانک باید ادغام را برگزیند.


برنامه‌های غربالگری ژنتیکی برای تمام گروه‌های سنی در کشور تدوین و در نظام سلامت گنجانده شده‌ است؛ این گفته رئیس اداره ژنتیک وزارت بهداشت است که تاکید می‌کند این خدمات تنها در مراکز بهداشتی و درمانی نیستند و مردم در مراجعه به بخش خصوصی نیز در مسیر این شاهراه خدماتی تعریف شده، قرار می‌گیرند.


عفونت قارچی ناخن همیشه دردناک نیست اما می تواند موجب تغییررنگ ناخوشایند ناخن ها شود که با خارش در اطراف انگشتان پا همراه است.


این روزها شمار زنانی که به دلایل مختلف، مادر شدن را در سنین بالاتر تجربه می‌کنند، پیوسته بیشتر می‌شود و به رغم آنکه اغلب آنها کودکانی سالم به دنیا می‌آورند اما واقعیت این است که حاملگی دیرهنگام می‌تواند مشکل‌آفرین هم باشد.


کی‌روش در ترکیب تیم‌ملی برابر مونته‌نگرو یک تغییر مشهود ایجا کرد.


امروزه آسیب‌های ناشی از فناوری‌های نوین و تولید انبوه کالاها به حدی است که محیط‌زیست را از مساله حاشیه‌ای به دغدغه حیاتی و اصلی تبدیل کرده است.


آنالیز مواد شیمیایی موجود در دندان های نوزادان نشان می دهد قرارگیری در معرض سرب در دوره بارداری یا بلافاصله بعد از تولد ممکن است نوزاد را در ابتلا به اوتیسم آسیب پذیر نماید.


در این مطلب با چند ماده غذایی طبیعی آشنا میشوید که تاثیر زیادی برای درمان درد و التهاب دارند.



انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.