پربازدیدهای وبگردی؛

کدام وزرا با دولت روحانی خداحافظی خواهند کرد؟/ سیگارهای الکترونیکی سرطان‌زا تر از سیگارهای معمولی!/ طرز تهیه زولبیاهای خوشمزه‌ی ماه رمضان

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار سرویس وبگردی را مشاهده میکنید.

کدام وزرا با دولت روحانی خداحافظی خواهند کرد؟/ سیگارهای الکترونیکی سرطان‌زا تر از سیگارهای معمولی!/ طرز تهیه زولبیاهای خوشمزه‌ی ماه رمضاندر این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.
 
 

 
اگر فردی بدهی داشته باشد وقتی که فوت می‌کند ورثه او باید این بدهی را پراخت کنند. البته این بدهی باید از اموال متوفی پرداخت شود و نه از اموال شخصی ورثه.


دو جوانی که متهم هستند زنی آمریکایی را به قتل رسانده و جسد او را در بیابان‌های اطراف تهران رها کرده‌اند، بار دیگر پای میز محاکمه رفتند و ادعا کردند عمدا این زن را به قتل نرسانده‌اند.


طبق نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدن قهوه بیشتر در روز ریسک ابتلا به شایع ترین نوع سرطان ابتدایی کبد را کاهش می دهد.
 
خبر 
 



حسن روحانی در اولین نشست خبری خود بعد از پیروزی در انتخابات از تغییر سخن گفت و اعلام کرد دولت دوازدهم کمی جوان تر از دولت یازدهم خواهد بود.


به رغم ادعای شرکت "فیلیپ موریس"(philip morris) مبنی بر ساخت یک سیگار الکترونیکی با سموم کمتر، یک پژوهش نشان میدهد که این سیگار سرطان‌زا تر از سیگارهای معمولی است.
 
خبر 
 



عده اندکی از افراد ممکن است به دلایلی همچون بی‌خوابی، برنامه کاری سنگین یا حتی ناتوانی در دل کندن از شبکه‌های اجتماعی، نتوانند به اندازه دیگران از یک خواب راحت بهره‌مند شوند.
 
 خبر



در این مطلب ماجرای مربی تازه از فرنگ برگشته را میخوانید که رفتار ناخوشایندی با خانم خبرنگار داشت.


امروز آب رودخانه زاینده‌رود در محدوده شهرستان مبارکه به رنگ قرمز درآمد که تعجب اهالی منطقه را به دنبال داشت.


بعد از کار سخت روزانه یک خوراکی که به شما روحیه و نشاط بدهد خیلی ضروری به نظر می رسد. برخی غذاها هستند که مصرف آنها موجب تقویت خلق و روحیه می‌شوند.


حالا که در ماه مبارک رمضان قرار داریم. ماه خوردنِ زولبیا و بامیه فرا رسیده است. در این مطلب طرز تهیه این شیرینی خوشمزه را به شما آموزش داده ایم.
 
 
خبر 



مايکروويو يکي از پرمصرف ترين وسايل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دليل نوع پخت اوليه آنها نبايد از مايکروويو استفاده کرد.
 
خبر 
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
هيچيك از وزرا دولت را ترك نخواهند كرد و نبايد ترك كنند از تجريه با ارزش ٤ سال گذشته انها حتما بهره خواهند گرفت. اگر وزيري بعلت بالا بودن سن توانايي كافي ندارد حتما در پست و سمت ديگري از وجود او استفاده خواهد شد.
ما در دولت فعلي خدا را شكر وزير متخلف نداشتيم. حالا در رديف هاي كمي پايين تر و سمت هاي حساس بايد بيشتر دقت كرد و جلوي ( حيف ) و ( ميل ) و ( چاخان ) و (هوچي
گري) و ( خودنمايي ) و ( فاميل بازي ) و ( ولخرجي ) را گرفت.
آخرین اخبار