پربازدیدهای وبگردی؛

زن عجیبی که ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرد!/ ۲۵ واقعیت شگفت‌انگیز در مورد بدن انسان که نمی‌دانید!/ استفاده مداوم از هندزفری چه مضراتی دارد؟

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده میکنید.

زن عجیبی که ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرد!/ ۲۵ واقعیت شگفت‌انگیز در مورد بدن انسان که نمی‌دانید!/ استفاده مداوم از هندزفری چه مضراتی دارد؟در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.
 
 
 

۲۸ سال قبل خانم "کارمن خیمینز" بر اثر حادثه ی شدیدی که برای چشمانش رخ داد دچار نابینایی کامل شد. این چیزی بود که او همه از جمله خانواده اش را از آن مطلع کرد. او به تازگی اعتراف کرده که به نابینایی دچار نشده بلکه در طول این ۲۸ سال تظاهر به نابینایی نموده است.


همان‌طور که انتظار داشتیم در پاسخ به اسپیکرهای هوشمند Echo آمازون و Google Home اپل نیز اسپیکر هوشمند خود را با نام هوم‌پاد معرفی کرد.
 
 خبر



وقتی شما از خجالت سرخ می‌شوید، لایه داخلی معده شما هم خجالت کشیده و سرخ می‌شود!


یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: اسفاده مداوم از هندزفری احتمال کاهش شنوایی و حتی ناشنوایی را به دنبال دارد.


پایتخت افغانستان در آستانه نشست کابل موسوم به «پروسه کابل» امروز (سه شنبه) تعطیل اعلام شد و ماموران امنیتی با قرار دادن کانتینرها در خیابان های منتهی به مرکز شهر و کاخ ریاست جمهوری را مسدود کردند.
 
خبر 



محققین دانشگاه پیتزبورگ آمریکا موفق به توسعه‌ی روشی شده‌اند که می‌توان ویروس پنهان‌ شده‌ی اچ‌آی‌وی را با سرعت و صرف هزینه‌‌ای کمتر شناسایی کرد.


اگر کبد حاوی مقدار زیادی سموم باشد دردناک می شود و به دنبال آن مشکلاتی چون بزرگی شکم، سوزش معده، عرق زیاد و افزایش وزن بروز داده می شوند.


امام صادق(ع) در روایتی به عملی اشاره کردند که ثواب آن به دلیل بلندی مقامش نزد خدا در قرآن نیامده است.


سنگ کلیه، رسوبات سختی است که موجب بروز درد در ناحیه کمر و پهلو می‌شوند و وابستگی زیادی به نوع مایعات و نحوه مصرف آنها دارد. در ماه مبارک رمضان مبتلایان به سنگ کلیه باید مراقب سلامتی خود باشند.
 
خبر 



یافته های جدید بیانگر این مطلب است که دیر شام خوردن می تواند به مراتب خطرناک تر از آن چیزی باشد که تصورش را می کنید.
 
خبر 
 
 
 
انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.