سنندج؛

حادثه تروریستی تهران موجب تنفر بیشتر مردم از تروریست‌ها شد

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه حادثه تروریستی تهران موجب تنفر بیشتر مردم از تروریست‌ها شد گفت: از مسئولان نظام انتظار داریم که با حامیان تروریسم مخصوصاً در منطقه برخورد "قاطع و حکیمانه" داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و شفای عاجل برای همه بیماران گفت: اهل رمضان نزد خداوند دارای جایگاهی هستند که تمام مخلوقات پروردگار طلب مغفرت، رزق و روزی و سعادتمندنی برای این امت می‌کنند.
وی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای راز و نیاز، دعا کردن، تلاوت قرآن و کمک به فقرا و نیازمندان است بنابراین باید از این روزها و شبهای گرانبها نهایت استفاده را ببریم.
امام جمعه موقت سنندج  در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به فضیلت امیرالمومنین(ع) گفت: «زبان و قلم» گویا و قادر به بیان فضیلت حضرت علی(ع) نیست چراکه نفاق با محبت امام علی(ع) همخوانی ندارد و محبوب و در دل همه اهل سنت است.
امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به زکات فطریه گفت: برای هر نفر 5 هزار تومان در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند زکات خود را تحویل کمیته امداد بدهند تا آنها نیز به فقرا و نیازمندان برسانند.
وی با اشاره به حملات تروریستی تهران گفت: همه مردم کردستان این حملات تروریستی را محکوم می‌کنیم و تروریسم و حامیان آنها به هیچ عنوان نمی‌توانند کوچک‌ترین تاثیر منفی بر روی روحیه قوی و فولادی ملت ایران بگذارند.
امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه حملات تروریستی تهران از سوی داعش خبیث بود، خاطر نشان کرد: تمامی مردم ایران و کردستان با این اقدامات از تروریسم و حامیان آنها در منطقه بیش‌تر متنفر شدند و این حرکت‌های کوردلانه نمی‌تواند مشکلی برای ایران درست کند چراکه نظام جمهوری اسلامی از بطن مردم است و خود مردم نیز پاسدار انقلاب هستند.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: حملات تروریستی تهران همانند ترقه‌بازی بود و آنها نمی‌توانند هیچ‌گونه مشکلی برای امنیت و آرامش ابران ایجاد کنند.
ماموستا حسینی افزود: باید آل‌سعود، عربستان سعودی و آمریکا متوجه باشد که پاسداران ایران 80 میلیون نفر مردم هستند و با وجود این لشکر عظیم هیچ‌وقت تروریسم به‌جز یأس و ناامیدی نمی‌تواند به نتیجه‌ای برسد.
وی اظهار کرد: تمام مردم ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای هوشیار سپاه پاسداران و خدوم نیروی انتظامی و ارتشیان غیور هستند و از مسئولان نظام انتظار داریم که با حامیان تروریسم مخصوصاً در منطقه برخورد "قاطع و حکیمانه" داشته باشند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.