اردبیل؛

استاندار اردبیل بر افزایش سرمایه گذاری در مناطق محروم تاکید کرد

استاندار اردبیل گفت: تنها راه رفع معضل و مشکل های مناطق محروم، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال می باشد، باید انگیزه افراد برای سرمایه گذاری در این مناطق افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل موسوم به پنجره واحد افزود: چشم پوشی از بعضی مواد و تبصره های زاید به عنوان موانع مهم در راه سرمایه گذاران می تواند انگیزه بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در مناطق محروم بالا ببرد.

وی گفت: حمایت بیش از پیش و مضاعف از صاحبان سرمایه که قصد سرمایه گذاری در تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان های کم برخوردار را دارند از ضروریات می باشد و به غیر از موارد حساس و دارای اهمیت که به ایمنی انسان ها مربوط می شود باید از مواد و تبصره هایی که سرمایه گذاران را در پیچ و خم های زاید اداری گرفتار می کنند، چشم پوشی کرد.

خدابخش افزود: مدیران ارگان ها و اداره های ذیربط در مسایل اداری مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی از امکانات و فن آوری های پیشرفته و نوین استفاده کنند تا مسیر سرمایه گذاری هرچه بیشتر هموارتر شود.

در این نشست مسایل و مشکل های تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی باحضور خود این افراد مطرح و درباره رفع آنها تصمیم های لازم گرفته شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.